Lievens was als communicatiebureau in Middelburg een van de eerste gebruikers van Teamly. We hadden hen betrokken als 'launching customer’ van Teamly. Voordat we Teamly beschikbaar stelden voor andere organisaties, nam Lievens ons social intranet in gebruik. Samen ontwikkelen we Teamly stapsgewijs door en richtten het steeds meer op maat in. Lievens Communicatie tipte ons over functionaliteiten die ze misten en wij hadden een betrouwbare partner die nieuwe features direct in de praktijk kon inzetten en testen. Win-win dus!

Weten wat er speelt

De communicatieadviseurs van Lievens zijn veel op pad en werken vaak op locatie bij opdrachtgevers. Voor hen is het super belangrijk om op de hoogte te blijven van wat er speelt binnen de organisatie. En met welke projecten andere collega’s bezig zijn. Zeker als zij voor langere tijd gedetacheerd zijn bij een opdrachtgever. Goede interne communicatie en betrokkenheid zijn dan extra waardevol.

Lievens Sander Brandweer

Overal bereikbaar

Dat Teamly overal bereikbaar is als applicatie, ook in de app, is voor Lievens ideaal. Op welke locatie ze ook werken; ze zijn altijd op de hoogte. Medewerkers zien binnen no-time aan welke projecten hun collega’s werken en hoe het er aan toe gaat op locatie. Ook blijven ze aangehaakt op het reilen en zeilen van het communicatiebureau. Of het nu gaat om interne mededelingen, verjaardagen, nieuwtjes van collega’s of Netflix-tips: ook als je op locatie werkt blijft deze interne binding super belangrijk.

"Teamly maakt het mogelijk om toch te communiceren met collega’s en betrokken te blijven, waar je ook bent. We vonden het erg waardevol om als een van de eerste klanten Teamly te gebruiken en mee te denken over de doorontwikkeling van dit handige interne communicatiemiddel!"
IMG_4655-2

Interesse in Teamly? We helpen je graag verder 
met een gratis demo.

Laat je gegevens achter en wij laten snel van ons horen! 
Kun je niet wachten? Bel of gebruik de chatfunctie.